Translate

28. mai 2010

25.05.10 Aktiviteter ute i øyene

"Jomfrupadling" i sol!

Dagene går vanligvis uten aktivitetsendringer for oss Fjellgeiter, men i dag skal vi virkelig IKKE gå i fjellheimen. Sjøliv står på dagsordnen!!

Jeg er "utskremt" på kajakktur med ei blond byjente som ikke liker å fiske, men har funnet ut at padling er tingen. 
Hm, hva gjør jeg da?? Jo, såklart tar alt på strak arm! (jeg forteller ikke om MITT store handicap). Stiv i rygg og kropp, og to år siden sist jeg satt i en kajakk;-)) Hoooi, dette skal bli!! Yes!

Ja, ja. Vi inntar sjøkanten, henter kajakkene  og jeg,- den utskremte, selvpålagte instruktøren prøver å komme meg tørr opp i dette blå monsteret . (rart at hun ikke allerede har krevde den blå kajaken også i dette blå elementet!)

Jepp, jepp dette gikk bra! Vi kom oss tørre opp og ned,- men med en liten hjelpende hånd ved flytebrygga av fiskeren.

Bildene i dag , var vi mer uheldige med,- men se ! Vi hadde en topp dag , med tur rundt Kjønnøya. Kjempebra for en som padler for første gang,- og det er helt sikkert at dette kommer vi til å gjenta mange ganger!!!




...også måtte vi ut med de firbente...

Langøya - Myrbærhaugen også Ostervatnet ved Uran rundt.
















Fotografen i aksjon

Her var det rå glatt og mye rur på steinene

1 kommentar:

  1. haha, jeg fikk jo blå vest da...vi hadde en fantastisk tur og joda, det blir mer mer mer!!! Skal nok vise deg at jeg kan fiske, men kan hende \du treng ørepropper for å slippe sutringa...

    SvarSlett