Translate

1. juni 2010

01.06.10 - "Jippå nåvel"

..og dagene går, veldig fort...

Ja, de fyker avsted, selv om jeg holder på jevnt og trutt.. 

Helga ble tilbrakt under ei dyne med varmeflaske, ekstra pledd og febernedsettende. Kjedelig til tusen, og det var sol og varmt ute!!  Grrr...
Men alt har en ende og jeg ivret for å komme ut.

Jeg trenger ikke vekke-klokke, jeg spretter opp tidlig uansett jeg,- også denne kjempefine morgenen. Tørr ikke nevne hva klokka var, men det var tidlig.

Ut med Mattis og innom postkassa. Hjem til kaffekos, avis og frokost. Herlig start på en utrolig dag. Skulle jeg kjøre og hente de 14 Donna Bacalao billettene?  Det ble utsatt, heldigvis. Jr. skal hente de i morra,-))

Første runde innendørs med klær og ditt og datt,- før jeg kom meg ut i hagen.
Planter og krukker skulle flyttes og stelles og fraktes til "låven". Jord, ugress, stein ble flyttet på så det skal se pent ut her til Eirik tar over.

Hagebenkene tok ungdommen og flyttet. De er kjempetunge og jeg er glad de tok de, så vi slipper det senere.


Denne hagen kommer jeg IKKE til å savne.



Potter og krukker;-)



Også var det kantklipping av markene ved låven...phu



Ungdommelig jobbing..Kledning på låven skal skiftes





Litt mer igang her, men stadig telefoner. Men alt skal rives vekk og ny opp. Det er flis og høy i veggene som må fjernes.


Ivrige april ungdommer og de holder på enda og klokka er nå 20.22. Døra skal inn før kvelden.


Unge og gamle kommer for å være med;-)




Problemløsnings tid




Låven sett fra tunet til mamma




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar