Translate

24. november 2011

14. april 2011 - 1. juli 2011 - DEL 2

 Tilbakeblikk


Bloggtørske har jeg hatt, ei lang pause, men jeg har vært veldig AKTIV på andre områder. Påska suste avgårde med lite snø. Nordic Light var en sann opplevelse. Mye arbeid, men vi klarte det også i år!


Etter NLE så dura vi på med AC Milan jr. Camp og fikk opp gamle proffer til Averøy og et AK arrangement som det står respekt av. 


Innimellom rusla jeg i fjellet 3 uker i fjellet


Det store i år ble Tafjordfjella. Utrolige fjell! Jeg hadde også en fantastisk tur til Berlin, Venezia, Istanbul, Ismir, Kroatia, Bari mm. Haugesund og sunnmøre og Sverig nå på tampen.

Nå ser jeg  fram til en flott vinter med mange fine turer på ski og til fots. 


La nå kong vinter slippe skikkelig til så vi får gode snøforhold.


Denne delen er fra 14. april til 1. juli 2011
Del 1. blir bilder fra 1. juli til 1. desember





 I påskefjellet var det ikke mye snø . Dette ble den eneste skituren vi hadde før vi reiste hjem til sjøliv.


















                       




Ute i øyene var måken kommet tilbake.






Paul Senior få veg ut...

...og hjem igjen



Våryre ørner over Knokan




Astrid sin spurvelurv














Familie kos!
Tre av mine gullonga





Terne ved Atlanterhavsveien











Fluesnapperen i Tafjord


Gjøken på Håholmen

Håholmen en tidlig morgen i juni

Proffene på tur;-)) Ombord med Jan Gustad








Sol og vi ser mot Ljøsøya










































En entusiast uten like. Stilte opp med kajakker i fleng til ungene i AC milan Campen







Valdresflya




Tranefar




Ei fin natt over Valdresflya ja;-)


























1 kommentar:

  1. WOW girl those are some AMAZING photos!!! I would LOVE to go on a fjell hike with you someday. I´m not as sprek as you but it would still be a great experience I think!!! Your photos from the mountains always take my breath away and make me wish I was there too!! :-)))

    SvarSlett